Als deelnemer krijg je toegang tot de besloten website www.npicursus.nl.
Op deze site tref je alle extra informatie aan zoals bijvoorbeeld het programma, eventuele voorbereiding en andere relevante informatie.
is een allround online marketeer en mede-eigenaar van marketingbureau QStylez. Met zijn team ondersteunt hij tientallen zzp’ers, kleine bedrijven en grotere concerns bij onder meer het bepalen van de social media strategie en bedenkt, ontwikkelt en plaatst hij content op diverse sociale mediakanalen.
Jiri Rutten, manueel therapeut, praktijkeigenaar en docent bij verschillende NPi-cursussen
De NPi webinars vinden plaats in nauwe samenwerking met KRB Producties vanuit een daarvoor ingerichte studio. Deelnemers kijken naar een interactieve uitzending.
De webinars bestaan uit lezingen van experts afgewisseld met paneldiscussies tussen de experts onder leiding van een gespreksleider.
Je kunt als deelnemer vragen stellen tijdens de webinar via de Q & A functie. Deze vragen zullen na afloop van de lezingen en tijdens de paneldiscussie besproken worden met de experts.
Het webinar vindt plaats van 16.00 uur tot 17.30 uur
Vanaf 15.30 uur kan worden ingelogd.
€ 39,- (met NPi-kortingskaart) respectievelijk € 45,- (Prijspeil 2021)
Deze scholing is geaccrediteerd voor: Beroepsgerelateerd deel van het KRF NL / Keurmerk Fysiotherapie met 2 punten.
Na afloop van dit webinar weet je hoe je met de sociale mediakanalen van je eerstelijnspraktijk op het netvlies van je klanten blijft. Je leert welke content werkt, waar je op moet letten en hoe je het algoritme van Facebook, Instagram en LinkedIn zo goed mogelijk benut. En omdat social media er 'altijd even tussendoor moet' staat (tijds)efficiëntie centraal bij de tips en tricks.
Sociale media spelen een steeds belangrijkere rol binnen de marketing en communicatie van eerstelijnspraktijken. Het kan bijdragen aan het versterken van het imago en de positionering van de praktijk. Ook vergroot het de binding met (potentiële) klanten. In februari 2021 hielden we een enquête onder ruim duizend (!) eerstelijnspraktijken. Daaruit bleek dat vier van de vijf praktijken vindt dat ze nog onvoldoende actief zijn op social media. Ook gaven ze aan dat ze moeite hebben om interessante content te maken en dat onduidelijk is wat het oplevert.
In dit webinar bespreken we kort de uitkomsten van de enquête, waarna online marketeer Erik Jonk twee presentaties geeft:
Tussen de presentaties en tijdens de paneldiscussie komen de vragen uit de live Q&A aan bod.
Wil jij je eerstelijnspraktijk effectiever promoten op sociale media? Meld je dan aan!
Webinar
Vraag 1: Welke beoordeling geef je de cursus in het algemeen?
Vraag 2: In welke mate beschikte(n) de docent(en)/spreker(s)* over de benodigde vakinhoudelijke kennis en vaardigheden?
Vraag 3: In welke mate is het geleerde toepasbaar in jouw huidige of toekomstige beroeps- en/of functie-uitoefening?
Vraag 4: Hoe luidt jouw oordeel over de organisatie tijdens de scholingsactiviteit (denk aan accommodatie, bereikbaarheid, kwaliteit van opleidingsruimten, hoeveelheid pauze, cursustijden, verzorging etc.)?
Vraag 5: Zou je het volgen van deze scholingsactiviteit aanbevelen aan collega's?
Joke Smit
e-mail:
telefoon: 06 82 64 35 84
Nick Muhren MSc
e-mail:
telefoon: 06 83 71 90 68